Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Τεχνολογικό Θαύμα

                            Τεχνολογικό Θαύμα

Το σκάφος μπορεί να πλανάρει με πολύ χαμηλές ταχύτητες, της τάξεως των 6 ναυτικών μιλίων ανά ώρα και 2.800rpm. Ακόμα και με τις ακραία χαμηλές αυτές ταχύτητες ο κινητήρας ωθεί το σκάφος ξεκούραστα. Απόδειξη η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση των 0.35lt ? 0.40lt / ναυτικό μίλι. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό είναι το μυστικό της πλεύσης και του να δαμάσεις τα κύματα.

«EcoRun Αιγαίου»
Τεχνολογικό Θαύμα
Για φέτος η TRYGONS, έχει κατασκευάσει ένα εξειδικευμένο σκάφος του οποίου η κατασκευή έχει πραγματοποιηθεί εξ'ολοκλήρου από ανθρακόνημα (carbon fiber). Ένα από τα βασικά της χαρακτηριστικά, είναι η δυνατότητα να ταξιδεύει με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστους ρύπους. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, θα πραγματοποιήσει έναν διάπλου εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων με σκοπό την πιστοποίηση της αποδοτικότητας αυτού του σχεδίου σε πραγματικές συνθήκες - το project «EcoRun Αιγαίου». Η ιδέα πίσω από το έργο αυτό είναι η προώθηση των "πραγματικά πράσινων προϊόντων", τα οποία κάνουν τη διαφορά στο περιβάλλον σήμερα, σε ευρεία κλίμακα και αρκετά προσιτές τιμές με τη χρήση πρότυπων υλικών (κινητήρα, αερίου, ρητίνες, κλπ.).
Οπουδήποτε κι εάν παρουσιαστεί αυτό το σκάφος, όλα τα βλέμματα γυρίζουν. «Είναι Πανέμορφο» είναι ένα από τα συνηθέστερα σχόλια τα οποία ακούγονται, και αυτό δεν είναι σύμπτωση. Το σχήμα και η απλότητα των γραμμών δεν είναι απλά μία καλλιτεχνική παρέμβαση. Είναι αποτέλεσμα πολυετών ερευνών των ανθρώπων της TRYGONS και συνεχούς επανασχεδιασμού. Για την επίτευξη της άριστης πλεύσης και υδροδυναμικής, αμέτρητος αριθμός μοντέλων υπό κλίμακα κατασκευάστηκαν και δοκιμάστηκαν σε πραγματικές συνθήκες.
Για οποιοδήποτε εξάρτημα ανεξαρτήτως μεγέθους, ένα συνεχές ερώτημα δημιουργούνταν: Γιατί είναι εδώ τοποθετημένο κι εάν επιδέχεται βελτίωσης. Η κατασκευαστική αρχή της γάστρας είναι αποτέλεσμα συνδυασμού των κορυφαίων χαρακτηριστικών Αγωνιστικού Ιστιοπλοϊκού ανοικτής Θαλάσσης, σύγχρονης αγωνιστικής ιστιοσανίδας και των σκαφών Panga. Μία επιπλέον πρωτοπορία υπήρξε επίσης και η κατασκευή των Chines του σκάφους. Τα Chines τοποθετήθηκαν μετά από σειρά δοκιμών, ως αποτέλεσμα συνεχούς μελέτης και αύξησης των αναγκών για ακόμα σταθερότερη πλεύση. Στην αρχή, η γάστρα κατασκευάστηκε χωρίς Chines με αποτέλεσμα μία ελαφρά λιγότερο σταθερή πλεύση αλλά με πάρα πολύ καλή απόδοση. Αργότερα με την τοποθέτηση των Chines ακολούθησε μεγάλος αριθμόςτροποποιήσεων, μέχρι που η γάστρα κατέληξε σαν να μην είχε Chines.
Τεχνολογικό Θαύμα
Απλή κατασκευή
Ολες οι απαιτήσεις και οι ανάγκες, μικρές ή μεγάλες προέκυψαν μετά από σειρά ετών στην θάλασσα αφού ελήφθησαν υπόψη αμέτρητοι παράγοντες. Οποιαδήποτε ενόχληση, ακόμα και η πιο μικρή, έχει μια λύση σε αυτή την κατασκευή.
Βουλωμένες από βρωμιά βαλβίδες αποστράγγισης, έλλειψη χώρου προετοιμασίας δυτών, δεξαμενή ζωντανού δολώματος περιορισμένων κραδασμών είναι μερικά από τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν ιδιοκτήτες άλλων σκαφών. Κάτι τέτοιο δεν είναι αποδεκτό σε αυτή την κατασκευή. Μία λύση βρίσκεται συνεχώς με άψογο πάντα αποτέλεσμα, λειτουργικό αλλά και οπτικό.
Οταν μία κατασκευή είναι μηχανολογικά και σχεδιαστικά άριστη, τότε είναι και γοητευτική στο βλέμμα.
Οταν μία κατασκευή είναι μηχανολογικά και σχεδιαστικά άριστη, τότε είναι και γοητευτική στο βλέμμα.
Διάτρηση κύματος
Η πλώρη σχεδίασης wave piercing είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό. Τη στιγμή την οποία η γάστρα συναντά κάποιο κύμα δεν μάχεται να το υπερπηδήσει, αλλά αντιθέτως προκαλεί διάνοιξη περνώντας μέσα από αυτό. Πειραματικά τοποθετήθηκαν 2 επιβάτες στο πρωραίο τμήμα του σκάφους κοιτώντας αντίθετα από την πορεία πλεύσης προσπαθώντας να μαντέψουν την ακριβή στιγμή την οποία το σκάφος δεχόταν μικρό ή μεγαλύτερο κυματισμό. Το αποτέλεσμα του πειράματος αυτού ήταν να σταθεί αδύνατον οι επιβαίνοντες να αντιληφθούν το μέγεθος των επερχόμενων κυματικών δυνάμεων.
Ενα σκάφος βάρους 300kg (190kg με μαζική χρήση ανθρακονημάτων), σε αντίθεση με το τυπικό βάρος των 800kg παρομοίων διαστάσεων σκάφους.
Ενα σκάφος βάρους 300kg (190kg με μαζική χρήση ανθρακονημάτων), σε αντίθεση με το τυπικό βάρος των 800kg παρομοίων διαστάσεων σκάφους.
Επιπλέον το μήκος της ισάλου αυξάνεται σε έντονους κυματισμούς με αποτέλεσμα μια ακόμα πιο σταθερή πλεύση.
Χαμηλωμένη μύτη
Το πιο βελτιωμένο χαρακτηριστικό του σκάφους είναι η χαμηλωμένη μύτη του πρωραίου τμήματος. Πανέμορφο οπτικό χαρακτηριστικό με σημαντικότερο όμως λόγο ύπαρξης. Βοηθά στην ευκολότερη και ασφαλέστερη επιβίβαση / αποβίβαση στο κατάστρωμα. (Σίγουρα δεν είναι ότι πιο ασφαλές η πραγματοποίηση άλματος από ύψος 1.2μ από την επιφάνεια της θάλασσας). Η καμπύλη η οποία ακολουθήθηκε έχει αντιγραφεί από τον θαλάσσιο κυματισμό χαμηλών ταχυτήτων.
Αποτέλεσμα των κατασκευαστικών μεθόδων είναι η ασύγκριτη ανθεκτινότητα της γάστρας και του καταστρώματος, άμεσα επισκευάσιμων με πολυεστερικά και fiberglass υλικά.
Αποτέλεσμα των κατασκευαστικών μεθόδων είναι η ασύγκριτη ανθεκτινότητα της γάστρας και του καταστρώματος, άμεσα επισκευάσιμων με πολυεστερικά καιfiberglass υλικά.
Ελαφριά κατασκευή
Το σκάφος κατασκευάζεται με την πιο υψηλή τεχνολογία χαμηλού βάρους:Sandwich Fiberglass με Vacuum Pressure Infusion.
Ως αποτέλεσμα προκύπτει ένα σκάφος βάρους 300kg (190kg με μαζική χρήση ανθρακονημάτων), σε αντίθεση με το τυπικό βάρος των 800kg παρομοίων διαστάσεων σκάφους, κατασκευασμένο με τις τυπικές μεθόδους κατασκευής δια χειρός με πολυεστέρα και υαλόνημα. Η μείωση βάρους αυτού του επιπέδου προκαλεί μία αλυσιδωτή αντίδραση σε όλη την σχεδίαση. Καθώς μειώνεται το ολικό βάρος του σκάφους, μειώνεται και η απαιτούμενη ιπποδύναμη του κινητήρα. Το αποτέλεσμα αυτής της σύζευξης είναι η καλύτερη ταχύτητα πλεύσης αλλά και η κατά πολύ μειωμένη κατανάλωση. Μία επιπλέον μείωση βάρους λόγω μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου είναι γεγονός. Ετσι ο κύκλος του χαμηλού βάρους και της χαμηλής κατανάλωσης επαναλαμβάνεται με το μοναδικό χαρακτηριστικό της γάστρας wave-piercing αφού κόβει αβίαστα το κύμα και ταυτόχρονα οι δυνάμεις καταπόνησης τις οποίες δέχεται η γάστρα ελαχιστοποιούνται. Ολες αυτές οι μειώσεις βάρους, οδήγησαν στον σχεδιασμό / κατασκευή ενός σχήματος γάστρας εντελώς νέου και πρωτοποριακού. Μία κατασκευή που παρόμοιά της δεν έχει πραγματοποιηθεί. Εάν κατασκευαζόταν μια κλασική γάστρα σχήματος V, τότε πολύ απλά θα αναπηδούσε ασταμάτητα λόγο των ισχυρών ανοδικών δυνάμεων.
Τεχνολογικό Θαύμα
Συνεπώς εάν το ECORUNNER είχε υιοθετήσει τις κλασικές κατασκευαστικές μεθόδους, το βάρος του θα ξεπερνούσε τα 1000kg κι επιπλέον η απαιτούμενη ιπποδύναμη θα τριπλασιαζόταν. - Ανθεκτική Κατασκευή Υψηλής Ποιότητας. Υλικά Foam Cored και συμπιεσμένα σε κενό αέρος υαλονημάτα σε κάθε πλευρά τους, προσδίδουν ένα επιπλέον σημαντικό χαρακτηριστικό. Το συγκεκριμένο σκάφος έχει καταπληκτικές αναλογίες υλικών.
Ανά τετραγωνικό εκατοστό έχει 30% επιπλέον Fiberglass ( ή Carbon Fiber ), 60% λιγότερες εποξικές ρητίνες και 100% μεγαλύτερο πάχος κατά μέσο όρο. Αποτέλεσμα των κατασκευαστικών μεθόδων είναι η ασύγκριτη ανθεκτινότητα της γάστρας και του καταστρώματος, άμεσα επισκευάσιμων με πολυεστερικά και fiberglass υλικά.
Τη στιγμή την οποία η γάστρα συναντά κάποιο κύμα δεν μάχεται να το υπερπηδήσει, αλλά αντιθέτως προκαλεί διάνοιξη περνώντας μέσα από αυτό.
Τη στιγμή την οποία η γάστρα συναντά κάποιο κύμα δεν μάχεται να το υπερπηδήσει, αλλά αντιθέτως προκαλεί διάνοιξη περνώντας μέσα από αυτό.
Πόρτα οπτικής αμεσότητας
Στο transom, δίπλα ακριβώς από το μοτέρ βρίσκεται τοποθετημένη η πόρτα οπτικής αμεσότητας κατασκευασμένη από plexiglass υψηλής ποιότητoς και αντοχής. Η άκρη της βρίσκεται 10 ? 15 cm από την επιφάνεια της θάλασσας. Αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής είναι η εύκολη επιβίβαση / αποβίβαση από μικρά παιδιά έως και πλήρως εξοπλισμένους δύτες χωρίς ταλαιπωρία και κανέναν κίνδυνο ατυχήματος.
Υψηλής αντοχής βάση μηχανής
Αριστη θέση χειριστού.
Αριστη θέση χειριστού.
Η ιδανική θέση του μοτέρ έχει ενσωματωθεί στο καλούπι του σκάφους. Οι ενέργειες αυτές οδήγησαν σε μεγάλη μείωση του βάρους του καθρέφτη, ενώ η τοποθέτηση της μηχανής είναι πλέον απλή υπόθεση. Επιπλέον οι εγκάρσιοι και διαμήκεις νομείς (ενισχύσεις) είναι τοποθετημένοι εντός της βάσης του κινητήρα ενώ ταυτόχρονα με τον ίδιο τρόπο βρίσκονται τοποθετημένοι κι εντός ολόκληρης της κατασκευής (γάστρας και καταστρώματος). Φαινομενικά η βάση του κινητήρα θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα στεγανό κουτί, το οποίο ταυτόχρονα είναι υπερβολικό για την προτεινόμενη ιπποδύναμη κι όπως λένε πολλοί θα μπορούσε να φιλοξενήσει μεγαλύτερα μοτέρ της τάξεως των 200 ίππων.
Βάση Βοηθητικής Μηχανής
Ενσωματωμένη βάση βοηθητικής μηχανής. Οπως έχει παρατηρηθεί κατά το παρελθόν, οποιαδήποτε επιπλέον εξωτερική κατασκευή βοηθητικής μηχανής προκαλούσε θόρυβο αλλά και ζημίες. Πολλές φορές έχει παρατηρηθεί και το φαινόμενο της απώλειας αυτής σε περιπτώσεις ισχυρού κυματισμού. Αντιθέτως μία βάση τοποθέτησης βοηθητικής μηχανής στην υπάρχουσα βάση του μοτέρ ως ενιαίο κομμάτι του καθρέφτη, προσφέρει άριστη εφαρμογή και μειωμένο κόστος.
Η χρήση της περιορίζεται καθαρά για ναυτικό camping και όχι για πλεύση λόγο διαστάσεων.
Η χρήση της περιορίζεται καθαρά για ναυτικό camping και όχι για πλεύση λόγο διαστάσεων.
Αποστράγγιση υδάτων
Η αποστράγγιση των υδάτων από το κατάστρωμα πραγματοποιείται μέσω εξελιγμένου συστήματος χωρίς βαλβίδες. Με την απουσία βαλβίδων, 3 μεγάλες θύρες οδηγούν τα ύδατα σ' ένα στεγανό διαμέρισμα ακριβώς μπροστά από τον κινητήρα. Από αυτό το σημείο όλα τα ύδατα οδηγούνται απευθείας στη θάλασσα διαμέσου μίας θύρας διαμέτρου 8cm. Στη θύρα αυτή, βρίσκεται τοποθετημένο ένα κλαπέτο κατασκευασμένο από καθαρό ανθρακόνημα το οποίο αποτρέπει οποιαδήποτε εισροή υδάτων στο σκάφος. (Κατά τη διάρκεια Πλόων ή Αγκυροβολίου)
Μία ειδικής σχεδίασης τέντα. κατασκευάστηκε για χρήση κατα την πλεύση. Τοποθετείται με ειδικές μπανέλες με αποτέλεσμα την πλήρη κάλυψη του χειριστή αλλά και του συνεπιβάτη, από τον καυτό ήλιο αλλά και
Μία ειδικής σχεδίασης τέντα. κατασκευάστηκε για χρήση κατα την πλεύση. Τοποθετείται με ειδικές μπανέλες με αποτέλεσμα την πλήρη κάλυψη του χειριστή αλλά και του συνεπιβάτη, από τον καυτό ήλιο αλλά και τα ακραία καιρικά φαινόμενα
Δεξαμενή Ζωντανού Δολώματος
Εμπροσθεν του κινητήρα σε απόσταση 1 μέτρου, και κάτω από το κατάστρωμα βρίσκεται το πιο σταθερό σημείο του σκάφους (κέντρο περιστροφής του σκάφους). Από τη στιγμή που το συγκεκριμένο σκάφος είναι αποδεδειγμένα το πιο σταθερό, κατασκευάσαμε στο συγκεκριμένο σημείο την καλύτερη δεξαμενή ζωντανού δολώματος χωρητικότητας 200 λίτρων. Ακόμα και σε περιπτώσεις ακραίων συνθηκών κυματισμού η μετατόπιση των υδάτων είναι αδύνατη, ενώ ταυτόχρονα η συνεχόμενη εναλλαγή των υδάτων εγγυάται μία αρίστη κατάσταση διατήρησης του ζωντανού σας δολώματος.
Προσθέτοντας τον επιπλέον ελεύθερο χώρο του οπίσθιου τμήματος του καταστρώματος με διαστάσεις 180cm χ 220cm μπορούν άνετα να κοιμηθούν 5 ενήλικες.
Προσθέτοντας τον επιπλέον ελεύθερο χώρο του οπίσθιου τμήματος του καταστρώματος με διαστάσεις 180cm χ 220cm μπορούν άνετα να κοιμηθούν 5 ενήλικες.

Maximum διαστάσεις
Οι εσωτερικές διαστάσεις του σκάφους είναι ανάλογες του ολικού του μήκους. Βέβαια κατασκευάζοντας ένα τόσο ελαφρύ σκάφος υπήρξε η δυνατότητα της μείωσης του ολικού πάχους των τοιχωμάτων. Ετσι παρά το γεγονός ότι το ολικό πλάτος είναι 2m, το καθαρό εσωτερικό πλάτος είναι 1.80m. Οι καθαρές εσωτερικές διαστάσεις αλλά και το καθαρό μήκος γάστρας είναι όμοια με φουσκωτό σκάφος 8.50m αλλά με απαιτούμενη μηχανική ισχύ μειωμένη κατά το Ο. Η επιπλέον μείωση της κατανάλωσης επιφέρει μειωμένο κόστος συντήρησης και ταυτόχρονα μια πολύ πιο ομαλή πλεύση.
Τεχνολογικό Θαύμα
Αβύθιστο (460lt Στεγανών)
Κάτω από το κατάστρωμα βρίσκονται 5 στεγανά διαμερίσματα πλήρως διανεμημένα. Δύο από αυτά και χωρητικότητας 70lt βρίσκονται τοποθετημένα στο πρυμναίο τμήμα, άλλα δύο χωρητικότητας 60lt βρίσκονται τοποθετημένα στο κέντρο του σκάφους (Κέντρο Περιστροφής) κι επιπλέον ένα τεραστίων διαστάσεων και χωρητικότητας 200lt στο πρωραίο τμήμα του σκάφους. Στεγανά διαμερίσματα συνολικής χωρητικότητας 460Lt τα οποία σφραγίζουν με στεγανές θύρες υψηλών προδιαγραφών, καθιστούν το σκάφος πραγματικά αβύθιστο.
Τεχνολογικό Θαύμα
Επειδή όλες οι δεξαμενές υδάτων βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το κατάστρωμα, ακόμα και σε περίπτωση εισροής μεγάλης ποσότητας υδάτων στο σκάφος, το κατάστρωμα θα παραμείνει στεγνό ενώ η άντληση των υδάτων θα είναι εύκολη υπόθεση.
Σε αντίθεση με τα φουσκωτά σκάφη τα οποία δεν βυθίζονται, αλλά οι δεξαμενές υδάτων βρίσκονται επάνω από το κατάστρωμα. Μόλις γεμίσουν με νερά για να εξισορροπήσουν την πλευστότητα γεμίζει όλο το κατάστρωμα με νερά. Αποτέλεσμα αυτού είναι όλοι οι επιβαίνοντες να έχουν τα πόδια τους μέχρι τα γόνατα μέσα στο νερό.
Οποιοδήποτε κι εάν είναι το ύψος και η συχνότητα των κυμάτων δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη του χειριστή να σηκωθεί από το κάθισμα χειρισμού, αφού το σκάφος δεν θα επιφέρει ποτέ κάποιο σκληρό χτύπημα ή αν
Οποιοδήποτε κι εάν είναι το ύψος και η συχνότητα των κυμάτων δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη του χειριστή να σηκωθεί από το κάθισμα χειρισμού, αφού το σκάφος δεν θα επιφέρει ποτέ κάποιο σκληρό χτύπημα ή ανατάραξη.
Δύο Διπλά Κρεβάτια + 1 Χtreme
Κατά την ανάκλιση της κονσόλας πρός τα καθίσματα, αποκαλύπτεται χώρος διαστάσεων 190cm χ 120cm. Προσθέτοντας τον επιπλέον ελεύθερο χώρο του οπίσθιου τμήματος του καταστρώματος με διαστάσεις 180cm χ 220cm μπορούν άνετα να κοιμηθούν 5 ενήλικες. Για τους πιο απελευθερωμένους βέβαια υπάρχει χώρος στο εμπρόσθιο ταμπούκι, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο ενήλικες. Βέβαια το συγκεκριμένο διαμέρισμα σε ακραίες καιρικές συνθήκες ή σε περιπτώσεις πλήρους βαρεμάρας θα φανεί πολύτιμο.
Τεχνολογικό Θαύμα
Ναυτικό camping
Ενα ανεκτίμητης αξίας αξεσουάρ είναι η πλήρους κάλυψης τέντα δωμάτιο. Η χρήση της περιορίζεται καθαρά για ναυτικό camping και όχι για πλεύση λόγο διαστάσεων. Επιτρέπει να κινούνται άνετα όλοι οι επιβάτες χωρίς τον φόβο κάποιου τραυματισμού.
Η τοποθέτησή της πραγματοποιείται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα ( 2 λεπτά ), ενώ ταυτόχρονα καλύπτει και τον κινητήρα μέχρι την επιφάνεια της θάλασσας, κρατώντας μακριά τα ανυποψίαστα βλέμματα ακόμα και κατά την είσοδό σας στο νερό για οποιονδήποτε λόγο.
Τέντα Πλεύσης
Τεχνολογικό Θαύμα
Μία ειδικής σχεδίασης τέντα κατασκευάστηκε για χρήση κατα την πλεύση. Τοποθετείται με ειδικές μπανέλες με αποτέλεσμα την πλήρη κάλυψη του χειριστή αλλά και του συνεπιβάτη, από τον καυτό ήλιο αλλά και τα ακραία καιρικά φαινόμενα.
Η τοποθέτησή της είναι πολύ απλή και γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά.
Εξοικονόμηση καυσίμου
Τεχνολογικό Θαύμα
Η μέση κατανάλωση ακόμα και σε συνθήκες ισχυρού κυματισμού περιορίζεται στα 0.40lt / Ναυτικό Μίλι. Καθώς η αιχμηρής σχεδίασης πλώρη αντιπαρατίθεται στα κύματα χάρη στο ολικό της ύψος, ο κινητήρας συνεχίζει να δουλεύει γραμμικά σε όλο το φάσμα των στροφών ακόμα και σε ακραίες συνθήκες. Υπό πραγματικές συνθήκες ένας τετράχρονος κινητήρας 60 ίππων φτάνει τους 32knots με κατανάλωση 0.40lt - 0.42lt / Ναυτικό Μίλι και ολικό φορτίο 300 κιλών. Βέβαια μια ταχύτητα πλεύσης της τάξεως των 20mph με 3900rpm / Λεπτό επιτυγχάνεται με κατανάλωση της τάξεως των 0.40lt / Ναυτικό Μίλι.
Αποθηκευτικοί χώροι.
Τεχνολογικό Θαύμα
Οι αποθηκευτικοί χώροι έχουν μεγιστοποιηθεί. Υπάρχουν πέντε κύριοι αποθηκευτικοί χώροι. Δύο σε κάθε πλευρά του καταστρώματος χωρητικότητας 200lt ο κάθε ένας, ένας αποθηκευτικός χώρος χωρητικότητας 200lt ο οποίος χρησιμοποιείται και ως δεξαμενή ζωντανού δολώματος. Επιπλέον βρίσκεται τοποθετημένο ένα ταμπούκι μήκους 3.5m με 2 κύριες θύρες και χωρητικότητα 600lt.... Στο κάτω μέρος της κονσόλας βρίσκεται τοποθετημένο διαμπερές ταμπούκι χωρητικότητας 200lt, το οποίο όταν η κονσόλα βρεθεί σε πλήρη ανάκλιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν προσκέφαλο κρεβατιού. Στον χώρο τοποθέτησης των υλικών αγκυροβολίου υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης μίας επιπλέον ανοξείδωτης δεξαμενής χωρητικότητας 50lt η οποία προσφέρει αυτονομία 150 ναυτικών μιλίων για καθημερινή χρήση.
Προσαρμοστικότητα
Αποφεύγοντας την τοποθέτηση περίεργων κατασκευών οι οποίες πιθανότατα να μην χρησιμοποιηθούν ποτέ, στο κατάστρωμα του σκάφους βρίσκεται ένας μεγάλος επίπεδος χώρος διαστάσεων 3m * 1.80m.
Τεχνολογικό Θαύμα
Λόγο πληθώρας εξοπλισμού, μπορεί να στηθεί με μεγάλη ευκολία ως ψαράδικο σκάφος μεγάλων θηραμάτων (biggame), καταδυτικό σκάφος ή ακόμα και ως σκάφος οικογενειακών πολυήμερων εξορμήσεων. Ενα πλήθος συνδυασμών βρίσκεται στην διάθεσή σας ώστε να εξυπηρετήσει και τις πιο ακραίες ανάγκες σας.
Χωρίς αναταράξεις
Η μηχανική κατασκευή της γάστρας κρύβει ένα μεγάλο μυστικό. Το σκάφος μπορεί να πλανάρει με πολύ χαμηλές ταχύτητες, της τάξεως των 6 ναυτικών μιλίων ανά ώρα και 2.800rpm.
Η έκχυση ρητινών σε κενό αέρος χρησιμοποιείται για τον εμποτισμό του καταστρώματος, της γάστρας, της κονσόλας, όλων των θυρών αλλά και των κάθετων και διαμήκη νομέων.
Η έκχυση ρητινών σε κενό αέρος χρησιμοποιείται για τον εμποτισμό του καταστρώματος, της γάστρας, της κονσόλας, όλων των θυρών αλλά και των κάθετων και διαμήκη νομέων.
Ακόμα και με τις ακραία χαμηλές αυτές ταχύτητες ο κινητήρας ωθεί το σκάφος ξεκούραστα. Απόδειξη η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση των 0.35lt ? 0.40lt / ναυτικό μίλι. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό είναι το μυστικό της πλεύσης και του να δαμάσεις τα κύματα. Καθώς αυξάνεται το ύψος του κυματισμού (το μυστικό κατασκευής της γάστρας για χρήση στο Αιγαίο Πέλαγος όπου το ύψος των κυματισμών είναι πολύ μεγάλο, όπως επίσης και η συχνότητα αυτών), ο χειριστής του σκάφους μπορεί να χαμηλώσει την ταχύτητα πλεύσης τόσο ώστε να μην υπάρχει το φαινόμενο των αναταράξεων.
Η πλώρη σχεδίασης wave-piercing αναλαμβάνει την διάνοιξη των κυμάτων ενώ ταυτόχρονα το σκάφος κινείται με την χαμηλότερη μεταβολή ύψους ανά συχνότητα κυματισμού. Οποιοδήποτε κι εάν είναι το ύψος και η συχνότητα των κυμάτων δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη του χειριστή να σηκωθεί από το κάθισμα χειρισμού, αφού το σκάφος δεν θα επιφέρει ποτέ κάποιο σκληρό χτύπημα η ανατάραξη. Αυτός είναι κι ένας απο τους λόγους τους οποίους η θέση χειρισμού έχει μία ελαφρά κεκλιμένη θέση, παρόμοια με αυτήν του καθίσματος αυτοκινήτου.
Τεχνολογικό Θαύμα
Ακόμα και σε σύγκριση με ένα παρόμοιου μήκους σκάφους σχεδίασης deep v, η ταχύτητα πλεύσης θα είναι παρόμοια αλλά μακράν πιο ανθρώπινη.
Γιγαντιαία Spray Rails
Mήνες δοκιμών πρωτοτύπων έδωσαν την γνώση του σωστού σημείου στο οποίο θα έπρεπε να βρίσκονται τα Spray Rails. Και γιατί όχι; Ετσι φτιάχτηκαν υπερμεγέθη τα οποία στα πιο σημαντικά σημεία φτάνουν σε πλάτος μέχρι και 25cm.
Η πλώρη σχεδίασης wave-piercing αναλαμβάνει την διάνοιξη των κυμάτων ενώ ταυτόχρονα το σκάφος κινείται με την χαμηλότερη μεταβολή ύψους ανά συχνότητα κυματισμού.
Η πλώρη σχεδίασης wave-piercing αναλαμβάνει την διάνοιξη των κυμάτων ενώ ταυτόχρονα το σκάφος κινείται με την χαμηλότερη μεταβολή ύψους ανά συχνότητα κυματισμού.
Σε συνδυασμό με τη θέση χειρισμού η οποία βρίσκεται τοποθετημένη πιο εμπρός αλλά και χαμηλότερα από την κονσόλα, οι πιθανότητες να βραχεί ο χειριστής είναι ελάχιστες αφού την στιγμή την οποία το σκάφος συναντήσει κάποιο μεγάλο κύμα, το νερό προωθείται μακριά.
Πρωραίο κάθισμα
Για αυτούς οι οποίοι χρειάζονται κάτι περισσότερο από τα συνηθισμένα, το πρωραίο τμήμα κρύβει ένα μεγάλο μυστικό. Αποκαλύπτει μία θέση παρατήρησης έμπροσθεν του σκάφους. Είτε φωτογραφίζετε φάλαινες είτε απλά επιθυμείτε να αντιμετωπίσετε ένα μεγάλο τόνο, αυτη η θέση είναι ένα εκπληρωμένο όνειρο.
Οδηγοί καλωδίων
Tο ολικό βάρος συμπεριλαμβανομένου και του τρέιλερ είναι 600kg.
Tο ολικό βάρος συμπεριλαμβανομένου και του τρέιλερ είναι 600kg.
Ολα τα καλώδια είναι περασμένα δια μήκους των πλευρών του σκάφους κι επάνω απο το επίπεδο του πατώματος. Η αντικατάσταση ή οποιαδήποτε προσθήκη μέσα στους οδηγούς αυτούς είναι απλή υπόθεση αφού είναι κατά μήκος ανοιχτοί. Παρά ταύτα η θέση τους εγγυάται ότι θα παραμείνουν διά βίου στεγνά.
Ανυπαρξία πολυουρεθάνης
Η πολυουρεθάνη είναι μία φτηνή λύση για την αύξηση της αντοχής της γάστρας ενώ ταυτόχρονα είναι αρκετά βαριά (100kgr.m2) και πολλές φορές μουσκεύεται μετά από μερικά χρόνια. Η ποσότητα του νερού που έχει απορροφήσει είναι αδύνατον να απομακρυνθεί με αποτέλεσμα η ίδια η πολυουρεθάνη να σαπίζει και να οδηγεί σε ταυτόχρονη αύξηση της κατανάλωσης και μείωση της ικανότητας της πλεύσης. Γι αυτούς του λόγους στα σκάφη μας δεν χρησιμοποιείται ίχνος πολυουρεθάνης. Μόνο στεγανά διαμερίσματα κι ενώσεις από υψηλής ποιότητας υαλονήματα
Εκχυση ρυτινών εν κενό (Infusion )
H TRYGONS Α.Ε είναι πρωτοπόρος στην σχεδίαση και κατασκευή ενισχυμένων πλαστικών. Οι κατασκευές περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό μοναδικών κατασκευών αλλά κι εξοπλισμού μαζικής παραγωγής. Η έκχυση ρητινών σε κενό αέρος χρησιμοποιείται για τον εμποτισμό του καταστρώματος, της γάστρας, της κονσόλας, όλων των θυρών αλλά και των κάθετων και διαμήκη νομέων. Αυτή η τεχνική ελαχιστοποιεί την ποσότητα ρητινών και ταυτόχρονα εγγυάται τον εμποτισμό όλων των σημείων με ταυτόχρονη μείωση των αναθυμιάσεων. Χρησιμοποιείται κυρίως σε αγωνιστικές κατασκευές, ενώ στη Τrygons χρησιμοποιείται για οικονομία καυσίμου και γενική μείωση κόστους. Η γνώση των υλικών και η σχεδίαση μελλοντικών συνδυασμών μας έδωσαν την δυνατότητα να προσφέρουμε ένα ελκυστικά οικονομικό σκάφος. Με τελικό κόστος απόκτησης το οποίο ξεκινά περίπου στις 20.000€, αυτό το σκάφος είναι μακράν εκτός ανταγωνισμού. Με την τεχνολογία που ενσωματώνει αλλά και την εμφάνισή του, μπορεί να συγκριθεί μόνο με σκάφη τα οποία στοιχίζουν τουλάχιστον την διπλή αξία. Kανένα άλλο σκάφος δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του σε θέματα οικονομίας καυσίμων.
Εύκολη ρυμούλκηση
Εάν ταξιδεύετε πολύ με το αυτοκίνητο ρυμουλκώντας το σκάφος, το ολικό βάρος συμπεριλαμβανομένου και του τρέιλερ είναι 600kg. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ακόμα κι ένα πολύ μικρο μπορεί να ρυμουλκήσει το συγκεκριμένο σκάφος, αφού βάρος από μόνο του δεν είναι το μόνο προτέρημα αυτού. Το σκάφος από μόνο του είναι πλήρως αεροδυναμικό. Ακόμα και η αναδιπλούμενη κονσόλα, διευκολύνει την οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κάνοντας πιο εύκολη τη ρυμούλκηση.
Eκδοση πλήρως κατασκευασμένη από καθαρό ανθρακόνημα κι εποξειδικές ρητίνες είναι διαθέσιμη. Με ολικό βάρος της τάξεως των 180kgr, ελαφρύτερο κατά 120 kgr από την έκδοση Fiberglass / Polyester μπορεί άνετα να ταξιδέψει με κινητήρες χαμηλής ιπποδύναμης (30hp) και τελικές ταχύτητες μεγαλύτερες των 35 κόμβων με την τοποθέτηση κινητήρα 40 hp.
Από οποιαδήποτε γωνία κι εάν αντικρίσουμε το καθαρό ανθρακόνημα είναι εμφανές ακόμα και κατά την αντανάκλασή του στην επιφάνεια της θάλασσας. Ενας παγκόσμιος πρωταθλητής ο οποίος μπορεί να ταξιδεύει ακλόνητος, με καταναλώσεις χαμηλότερες των 0.25lt/mile!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου